Aktualności
Reba S.A.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy,
że od dnia 1 marca 2025 roku nie będziemy mogli już realizować bezpłatnych odbiorów bateryjnych przez system BDO na podstawie wystawianych KPO. Bardzo prosimy o wypowiadanie umów na zbieranie zużytych baterii zawartych z REBA.
 

Informacja

Uprzejmie informujemy,
że od dnia 1 marca 2025r. REBA definitywnie zaprzestaje wysyłki pustych pojemników do kontrahentów, ze względu na zmianę dotychczasowego systemu zbiórki zużytych baterii.

 

Zgłoszenia odbioru baterii

Szanowni Państwo,
zgłoszenia odbioru baterii prosimy kierować na adres: biuro@reba.pl;
telefonicznie: 801-363-373 lub 22-550-61-08
Pojemnik REBA - instrukcja

Informacja

Szanowni Państwo,
 Zarząd REBA O.O. S.A. informuje że począwszy od miesiąca sierpnia 2022 roku
– z wyjątkiem placówek oświatowych - wszystkie umowy na odbiór zużytych baterii w systemie BDO będą renegocjowane
i podpisywane stosowne aneksy w przypadku wyrażenia zgody.

Raport GIOŚ

Szanowni Państwo,
na stronie GIOŚ można zapoznać się z raportami o funkcjonowaniu gospodarką bateriami i akumulatorami oraz zużytymi bateriami i zużytymi akumulatorami w poszczególnych latach.

Formularz zgłoszeniowy

Wszystkie zainteresowane  współpracą z Reba O.O. S.A. placówki oświatowe prosimy o wypełnienie  formularza zgłoszeniowego oraz podpisanie umowy. W ciągu 2 tygodni od zgłoszenia prześlemy do Państwa pojemniki wraz z plakatem informującym o zbiórce baterii.

W przypadku braku realizacji zlecenia w wyznaczonym terminie, prosimy o pilny kontakt z biurem REBA pod nr tel. 0801 363 373.



Rejestracja w systemie (placówki oświatowe)
(prosimy o dokładne wpisanie danych teleadresowych Instytucji oraz wprowadzenie loginu i hasła w zakładce użytkownik)
 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zamknij