Aktualności
Reba S.A.

Informacja

Uprzejmie informujemy,
że od dnia 1 lipca 2024r. zawieszona jest do odwołania wysyłka pustych pojemników do kontrahentów.
Informujemy również,
że zgłoszenia odbioru pojemników z bateriami
będą ponownie realizowane
od dnia 7 stycznia 2025r.

 

Zgłoszenia odbioru baterii

Szanowni Państwo,
zgłoszenia odbioru baterii prosimy kierować na adres: biuro@reba.pl;
telefonicznie: 801-363-373 lub 22-550-61-08
Pojemnik REBA - instrukcja

Informacja

Szanowni Państwo,
 Zarząd REBA O.O. S.A. informuje że począwszy od miesiąca sierpnia 2022 roku
– z wyjątkiem placówek oświatowych - wszystkie umowy na odbiór zużytych baterii w systemie BDO będą renegocjowane
i podpisywane stosowne aneksy w przypadku wyrażenia zgody.

Raport GIOŚ

Szanowni Państwo,
na stronie GIOŚ można zapoznać się z raportami o funkcjonowaniu gospodarką bateriami i akumulatorami oraz zużytymi bateriami i zużytymi akumulatorami w poszczególnych latach.

Formularz zgłoszeniowy

Wszystkie zainteresowane  współpracą z Reba O.O. S.A. placówki oświatowe prosimy o wypełnienie  formularza zgłoszeniowego oraz podpisanie umowy. W ciągu 2 tygodni od zgłoszenia prześlemy do Państwa pojemniki wraz z plakatem informującym o zbiórce baterii.

W przypadku braku realizacji zlecenia w wyznaczonym terminie, prosimy o pilny kontakt z biurem REBA pod nr tel. 0801 363 373.



Rejestracja w systemie (placówki oświatowe)
(prosimy o dokładne wpisanie danych teleadresowych Instytucji oraz wprowadzenie loginu i hasła w zakładce użytkownik)
 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zamknij